Nie ma żadnego powodu, aby Polska inaczej chroniła własny rynek medialny ni takie kraje jak Francja czy Niemcy – mówi autor Jan Piński. – To wa na książka, bo Polacy nawet nie zdają sobie sprawy, że jesteśmy na wojnie: informacyjnej i propagandowej.
W Polsce nikt poważnie od lat nie podejmuje tematu rosnącej dominacji niemieckich wydawców na rynku medialnym. Każdy, kto próbuje rozpoczynać taką dyskusję, szybko zostaje okrzyknięty oszołomem. Hasło repolonizacji mediów rzucił podczas kampanii prezydenckiej w 2015 r. Paweł Kukiz. Jego pomysł PiS przyjał jako własny. Gdy jednak pełnia władzy
trafiła w ręce tej partii, plan ustawowej repolonizacji mediów zatrzymano.
Książka pokazuje, jak niemieckie media w Polsce fałszują historie i mieszają się w wewnętrzne sprawy naszego kraju. Wskazuje też , dlaczego maja decydujące słowo w sprawach lokalnych oraz obnaża działania prowadzone na szkodę polskiego klienta, a chroniące interes niemieckich koncernów.
No customer reviews for the moment.